לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2019

פתק החלפה


אתמול בלילה כשסגרתי את האור בחדר ונכנסתי למיטה, עלתה לי בראש המחשבה עד כמה אני לא מספיק טובה...

ואולי כל מי שמסביבי (מהמעט אנשים שבחיי) צריכים "פתק החלפה" - בשביל להחליף אותי.

האנשים האלה הם ההורים שלי שיוצא שאני מאוד מרוחקת מהם ומתווכחת איתם , הבן זוג שלי שאולי צריך מישהי ברמה שלו ולא איזו ילדה בכיינית כמוני, אחי שצריך אחות שתתעניין בו יותר ותתקשר אליו לפעמים או תשלח לא הודעה ותשאל מה נשמע.. שתי החברות היחידות שיש לי, שאני מרגישה שהן היו צריכות חברה יותר טובה ושיותר אכפת לה.

פשוט בכיתי הרבה בלילה עד שנרדמתי, כי אני בעיקר מרגישה שאני לא אוהבת את עצמי, ואולי אני הראשונה שהייתי מבקשת את ה"פתק החלפה".

 


 

אנונימית

נכתב על ידי בעלת העיניים החומות , 17/2/2019 11:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  בעלת העיניים החומות

בת: 27




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבעלת העיניים החומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בעלת העיניים החומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)